laupäev, 5. veebruar 2011

Ootusärevus

Varsti seisab mul ees üks pikem reis. Esimest korda elus tuleb reis nii pikk ja esimest korda lähen lennukiga kuhugi.
Mingil hetkel sel talvel hakkas mulle esimest korda päris tõsiselt tunduma, et kuigi valge talv on tore küll, siis veel toredam oleks nüüd soojemale maale minna. Mitte päris kuuma kliimasse aga sellisesse mõnusa Eesti suvega kohta. Ja peagi tekkiski võimalus:)
Otsustanud, et ma tahan minna, ei mõelnud ma eriti sellele, kuidas see tehniliselt teoks saab. Kuidagi ikka saab. Kirjutasin oma plaanist teistele ja leidus tervelt 9 inimest, kes mu reisi toetasid:) Moraalselt toetajaid oli veel rohkem.

Praegu olen maal. Lugesin ükspäev lastele Madlikest ette ja sealt jõulueelse aja jutt, kuidas nad mööda külmunud jõge naabritel külas käisid, tekitas tahtmise veel lund nautida. Nüüd on enne kevadisse kohta sõitmist veel veidi vähem kui kaks nädalat aega siinse talve üle rõõmustada.

Reisilt tulen tagasi siis, kui siin on ka juba loodetavasti suur kevad. Ja peale reisi ootan juba suve. Suvel tuleb koduõppeseminar 21.-22. juuli (N-R) Põlvamaal ja seekord on lootust jälle väliskülalisi näha:) Ja kindlasti tuleb suvel palju väikestel külateedel kõndimist:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar