laupäev, 19. veebruar 2011

Kreekas

Jõudsin eile õhtul kohale:) Täitsa elusalt ja tervelt. Terve päeva lendasin, kokku kolme lennukiga ja nägin nelja väga erinevat lennujaama. Lennukis sain istuda nii ees kui taga, nii akna ääres kui kolmekohalise rea keskel. Lendamine mulle siiski meeldima ei hakanud, kuigi vähemalt 4 inimest on juba püüdnud mulle selgeks teha, kui tore asi see lendamine ikka on.

Ilm oli hommikul Tallinnas -22, Kopenhaagenis -1 kerge lumesaju ja palja maaga, Ateenas +17 kena kevadilm, Kreetal +18 alguses kerge tibutamisega, mis jätkus pangedena kallava vihma ja õise tormiga. Üleminek talvest kevadeks tundus loomulik, mingit kliimastressi küll ei ole. Täna oli linnas +20 ja inimesed kurtsid, et nii külm on. Minu jaoks on suvi:)

Täna käisime turul ja linnas kõndimas. Turg on värskeid kohalikke puu- ja köögivilju täis, mida lahkelt proovimiseks kätte pistetakse. Kohalikud mandariinid, apelsinid, banaanid, pirnid, avokaadod, kastanid, mis küpsetatult maitsevad nagu väga hea rammus ahjukartul... Mandariinid kasvavad siin kohalikes aedades nagu Eestis õunad, vedelevad puude all ja keegi huvi ei tunne.

Minu arvuti otsustas paar päeva enne lendu enam internetti mitte tunnistada ja jätkab seda käitumist ka siin. Nii et ma ei tea, kuidas siin neti kasutamise tihedusega olema hakkab. Mõttes on küll juba mitu sissekannet valmimas:) Ateena lennujaam oli omaette elamus.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar