reede, 3. detsember 2010

Kodu kursuse tagasisidet

Avaldan ühe kursusel osalenu loal tema saadetud tagasiside kirja, et võimalikel uutel osalejatel oleks aimu eesootavast:)

......

Ma olen sellel kursusel väga palju õppinud ja edasi arenenud. Kõige rohkem on mul hea meel, et sain positiivse tõuke oma praegune kodu korda teha ja muuta meeldivaks paigaks siin ilmas. Selles valdkonnas on küll veel palju ära teha, aga algus on tehtud.

Ma olen suurema osa ajast nö keskmisest positiivsema ellusuhtumisega olnud, kuid tundsin, et viimastel aastatel hakkasin ära väsima. Nüüd on aga kõik jälle teisiti ja näen asju hoopis teises valguses. Ma olen rõõmsameelne, tänulik, enesekindel ja minu suureks üllatuseks tunnen end täiesti turvaliselt.

Üks väga suur muutus minu elus on see, et olen hakanud oma aega palju optimaalsemalt ära kasutama. Tegelen vaid nende asjadega, mis on olulised sel ajahetkel. Selleks hakkasin tegema nii, et hommikul tõustes esimese asjana panen kirja need olulised asjad, mida sellel päeval tahan ära teha (midagi endale, midagi perele, midagi tööga seoses, midagi kodule). Ma olen seda nüüd kuu aega järjest teinud ja mul on südamest hea meel, et see toimib. Ma saan palju rohkem olulisi asju tehtud kui varem. Ja kui mõni päev tunnen, et tahan rohkem puhata, siis seda ma ka teen.

Praeguse seisuga olen kodus muutnud ja ära teinud vaid seda, mis rahalisi kulutusi ei eelda ja pean tunnistama, et tegelikult saab vägagi palju ära teha. Ja mis kõige toredam, minu enda suhtumine on palju muutunud. Mul on tunne, et kogu meie pere tunneb ennast kodus palju paremini kui seda kursuse eelneval perioodil. Ma hakkan oma mõtetega juba vaikselt ka sinna maale jõudma, et võiks mõne külalise koju kutsuda. Viimaseid pole meil juba päris mitu aastat käinud.

Kursuse ülesehitus oli minu arust väga hea. Mulle meeldib just see, et saan ise valida aja, millal kursuse teemadega tegeleda. Ja kui kellelgi tekkis mõtteid, mida teistega jagada, või küsimusi, siis Sa alati lahkelt kommenteerisid/vastasid. Kahju ainult, et foorum üsna vaikne oli ja aktiivset arutelu kursuslaste vahel ei tekkinud. Pigem jäi domineerima nö õpetaja-õpilase dialoog. Ma usun aga et meil kõigil on midagi jagada teistele ja samas ka õppida teiste kogemustest.

Kursuse tempo oli päris kiire, aga täiesti võimalik sammu pidada. Samas see muutus, et järgmisel kursusel hakkavad kirjad tulema 1 kord nädalas, on minu arust väga hea. Ma veel ei ole otsustanud, kas osaleda ka järgmisel kursusel. Tegelikult on veel selle kursuse materjaligagi töötamist. Ma olen tekstid korra läbi töötanud ja plaanin seda veel korra teha. Kindlasti tasub mingi aja pärast seda jälle uuesti teha. Ja näiteks soovitatud kirjanduseni ma pole jõudnudki. Nii et tegemist jagub :)

Minu jaoks on see kursus olnud imeline kogemus, nii et kriitikat väga ei jagugi. Aitäh Sulle!
Jaanika

........

Järgmisel kursusel pööran kindlasti rohkem tähelepanu diskussioonile listis:)
Ingrid

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar