kolmapäev, 25. mai 2011

Teise kursuse tagasiside

Uus kursus algab peagi:) Registreeruda saab kuni 31. maini. Kursuse tutvustust vaata
http://looduskodu.blogspot.com/2011/05/kodu-kursus-juuni-algusest.html

Ühe Harmoonilise kodu kursusel osalenu tagasiside:

Olen osalenud nüüdseks kahel kursusel järjest. Teisel korral olid paljud teemad küll tuttavad, aga avasid endas uusi külgi ja mõtlemisainet jagus küllaga. Neid täiendatud tekste lugedes tõdesin rõõmuga, et minu elu ja mõttemaailm on tegelikult paljuski muutunud. On asju, mida olen ise eesmärgiks seadnud ja läbi selle oma harjumusi muutnud. Aga samas on ka väga palju positiivseid muutusi toimunud lihtsalt teiste asjadega kaasnevalt ja seda on hea teada, annab mõnusa tunde.

Ma usun, et maailm on huvitav ja imeline paik. Ma olen hakanud rohkem märkama inimesi enda kõrval ja see on vägagi rõõmu pakkuv kogemus. Kõige rohkem aga naudin hetkel seda, et mulle meeldib olla oma kodus, ma armastan teda koos oma plusside ja miinustega. Meil on käinud taaskord üle hulga aja külalised ja see ei olnudki suur stress, vaid mõnus kogemus ja ootan rõõmuga juba järgmist korda.

Vaatamata sellele, et mõlema kursuse ajal jaksasin samas tempos kaasa liikuda veidi üle poole aja, meeldib mulle nende kursuste ülesehitus. Minule meeldib, et saan mõtiskleda vastavatel teemadel just siis, kui endale sobivam aeg on ja loodetavasti ei häirinud see ka teisi, kui hiljem kommenteerisin mingit teemat. Infot on kursusel küll palju, aga see annabki võimaluse leida just enda jaoks aktuaalse teema, mida edasi arendada. Inimesed on ju erinevad. Ja see formaat annab ka hea võimaluse hiljem nende materjalide juurde tagasi tulla ning uuesti läbi töötada, et leida uusi teemasid.

Ma olen otsustanud, et uuel kursusel ma ei osale (kuigi ahvatlus on :)) ja proovin nüüd edasi liikuda omal käel. Mul on olnud suur au osaleda Sinu kursustel ning olen saanud palju julgust ja inspiratsiooni edasi liikumiseks. Aitäh!
Jaanika

.............

Esimese kursuse tagasisidet saab lugeda http://looduskodu.blogspot.com/2010/12/kodu-kursuse-tagasisidet.html

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar